Pomoc

- Przyłapany! Włoskie lody dla psów

Wsparcie pozakupowe

Zwroty pojedynczych sztuk

Jeżeli chcesz zwrócić produkty kupione jako pojedyncze zamówienia, wystarczy że wejdziesz na stronę ZWROTY, przejdziesz do zakładki Formularze oraz uzupełnisz potrzebne informacje. W odpowiedzi wyślemy do Ciebie etykietę zwrotu, aby przesyłka doszła do nas na nasz koszt.

Zwroty gotowych zestawów

Jeżeli nie otworzyłeś/aś zestawu lub PsiejPaki możesz zwrócić całość tak jak pojedyncze sztuki (formularz zwroty). Otworzone zestawy lub PsiaPaka nie podlega zwrotom. 

Reklamacja produktu

Jeżeli chcesz dokonać reklamacji produktu, wystarczy że wejdziesz na stronę ZWROTY, przejdziesz do zakładki Formularze oraz uzupełnisz potrzebne informacje. Skontaktujemy się tak szybko jak to możliwe.

Niepożądane skutki zjedzenia lodów

W przypadku jeżeli Twój pies będzie miał niepożądane skutki należy niezwłocznie skontaktować się z weterynarzem. Lekarzowi nalezy przedstawić skład oraz alergeny produktu po którym pies poczuł się gorzej. Może okazać się że Twój pupil jest uczulony na jeden ze składników naszych lodów – dlatego jeżeli posiadają Państwo wiedzę o ewentualnych alergiach, należy przed zakupem zweryfikować wszystkie informacje dot. lodów. 

Potrzebujesz wsparcia ? Wierzymy że tutaj znajdziesz potrzebne odpowiedzi.

Firma MKM Group, właściciel marki lodów dla psów "Przyłapany" na pierwszym miejscu stawia dobro naszych klientów. Państwa czworonożni przyjaciele mają według nas takie same prawa co inni konsumenci 😉 

Wsparcie zakupowe

Jak dokonać zakupu?

Wejdź w zakładkę sklep. Możesz ją znaleźć w górnym menu oraz w stopce. Następnie wybierz interesujące Cię produkty i dodaj je do koszyka. 

Jak dokonać płatności?

Po wybraniu wszystkich interesujących Cię produktów, możesz przejść do zakładki koszyk aby sprawdzić czy wszystko się zgadza a następnie do strony Zamówienie w której dopełnisz reszty formalności – dane odbiorcy, sposób wysyłki oraz formę płatności.

Czy mogę zapłacić za pobraniem?

Niestety nie. Wszystkie zakupy są realizowane dopiero po opłaceniu zamówienia.

Moja paczka do mnie nie dotarła... Co robić ?

Wypełnij formularz kontaktowy znajdujący się w zakładce Kontakt. Napisz nam numer Twojego zamówienia a my sprawdzimy w systemie co dokładnie dzieje się z przesyłką. 

Dla firm

Mam punkt gastronomiczny, jak nawiązać współpracę ?
Przejdź do zakładki WSPÓŁPRACA B2B oraz wypełnij formularz. Nasz opiekun ds. kluczowych klientów skontaktuje się z Państwem tak szybko jak to będzie możliwe
Chciałbym wykonać swoją markę na Państwa produkcie

Istnieje możliwość wykupienia od nas produktu aby rozpocząć sprzedaż lodów na własną rękę pod swoją marką. W tym celu przejdź do zakładki WSPÓŁPRACA B2B oraz wypełnij formularz. Nasz opiekun ds. kluczowych klientów skontaktuje się z Państwem tak szybko jak to będzie możliwe

Weterynaria, sklepy zoologiczne i behawioryści
Z największą przyjemnością podejmiemy współpracę z punktami usługowymi dbającymi o pupili. Jesteśmy skłonni wspomóc Państwa marketing oferując darmowe próbki dla Państwa klientów. Aby rozpocząć taką współpracę, przejdź do zakładki WSPÓŁPRACA B2B oraz wypełnij formularz. Nasz opiekun ds. kluczowych klientów skontaktuje się z Państwem tak szybko jak to będzie możliwe
0
0